KUŹNICA (półwysep helski)
jest mekką polskiego windsurfingu oraz gwarancją wspaniałej atmosfery, dzięki której cała rodzina spędzi udane wakacje. Lokalizacja oferuje między innymi
- kameralną miejscowość oraz wysoki standard bazy noclegowej
- własna piaszczysta plaża oraz płycizna gwarantująca bezpieczną naukę dla dzieci i dorosłych
- korzystne statystki wiatrowe
- wiele atrakcji w pobliskich miejscowościach oraz możliwości aktywnego wypoczynku
W naszej szkole w Kuźnicy prowadzimy: przedszkole windsurfingowe, kursy grupowe i indywidualne, wypożyczanie i przechowywanie sprzętu.
NIEWIESZE (Śląsk, j.Pławniowice)
To perełka regionu, która oferuje:
- najwyższej klasy czystość wody
- piaszczystą plażę
- rewelacyjny dojazd (50km autostradą A4 z Katowic)
- bogate zaplecze rekreacyjne (boiska, ścieżki rowerowe, itp.)
- camping dla naszych gości zlokalizowany blisko jeziora
W naszej szkole w Niewieszu prowadzimy: półkolonie, obozy sportowe, kursy grupowe i indywidualne, wypożyczanie i przechowywanie sprzętu.
ŁEBA ( j.Sarbsko)
Oferuje:
- jeden z najlepszych kurortów nadmorskich
- płytkie jezioro sprzyjające nauce windsurfingu
- bogate zaplecze rekreacyjne (boiska, ścieżki rowerowe, stadniny itp.)
W naszej szkole w Łebie prowadzimy: obozy sportowe, kursy grupowe i indywidualne, wypożyczalnie i przechowywanie sprzętu.
Regulamin Płatności Internetowych, Polityka Prywatności i Warunki Świadczenia Usług
Szkoleniowych i Wypożyczalni
1. Słownik najważniejszych pojęć używanych w Regulaminie
- Sprzedawca – DIMBO POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Stefana Batorego 16/7,
34-300 Żywiec, NIP 5532541153, KRS 0000693518.
- Sklep / Serwis internetowy – strona lub serwis należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną
www.maxsurf.pl, za pośrednictwem której Kupujący może składać Zamówienia.
- Sprzedaż – usługa sprzedaży Towarów lub Usług, realizowana przez Sprzedawcę na rzecz Klienta,
obejmująca przekazanie Klientowi Towarów lub wykonanie na jego rzecz Usług oraz zobowiązanie Klienta
do odebrania Towarów i zapłaty oznaczonej ceny.
- Kupujący, Klient – osoba mająca zdolność do czynności prawnych – zawierająca Umowę kupna
poprzez Sklep / Serwis, składająca za jego pośrednictwem Zamówienie. Mogą być to Konsumenci lub
Przedsiębiorcy Indywidualni.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą czynności prawnej (umowy sprzedaży przez
Sklep / Serwis internetowy) niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą.
- Przedsiębiorca Indywidualny (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) – Kupujący zawierający
umowę związaną bezpośrednio z działalnością gospodarcza, lecz niezwiązaną z jego zawodową
działalnością.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu / Serwisu
internetowego.
- Rezerwacja – wcześniejsze zamówienie Towaru lub Usługi przez Kupującego, w celu zawarcia umowy
sprzedaży na określony termin realizacji.
- Towar / Produkt – rzecz ruchoma, materialna dostępną w ofercie Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów
przez Sklep, określające co najmniej rodzaj i ilość zamawianych Towarów lub Usług.
- Płatność – zapłata dokonywana przez Klienta na rzecz Sprzedawcy w celu wykonania zobowiązania
pieniężnego wynikającego z transakcji.
- Zwrot płatności – zwrot ceny zakupu dokonywany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego
użył Klient.
- Dzień Roboczy – każdy dzień ód poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych ód pracy.
- Polityka Prywatności – dokument szczegółowo regulujący zasady ochrony danych osobowych
Kupujących, dostępny na stronie Sklepu / Serwisu internetowego.
2. Zakres Usług
a) Sprzedawca oferuje możliwość dokonywania płatności online za usługi szkoleniowe i wypożyczalni
sprzętu świadczone przez DIMBO POLSKA Sp. z ó.ó.
3. Warunki Płatności
a) Płatności mogą być dokonywane za pomocą metod dostępnych w systemie obsługiwanym przez
eService sp. z o.o.
b) Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania płatności zgodnie z przepisami prawa i zasadami
uczciwości.
c) Warunki płatności, w tym opłaty transakcyjne, określone są przez Sprzedawcę oraz eService śp. z o.o. i
są widoczne podczas płatności.
d) Reklamacje dotyczące płatności można zgłaszać, kontaktując się z obsługą klienta DIMBO POLSKA Sp.
z o.o.
4. Polityka Prywatności (zgodnie z RODO)
a) Dane osobowe użytkowników będą przetwarzane zgodnie z RODO (Rozporządzenie 2016679).
b) Dane będą przetwarzane w celu realizacji płatności oraz, za zgoda użytkownika, w celach
marketingowych.
c) Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawienia i usunięcia.
5. Zwroty i Reklamacje
a) DIMBO POLSKA Sp. z ó.ó. świadczy usługi szkoleniowe oraz wypożyczania sprzętu sportowego. Po
realizacji spersonalizowanego zamówienia nie przysługuje prawo do zwrotu.
b) Reklamacje można składać, kontaktując się pod numerem +48 797 359 599 lub mailem na adres
biuro@maxsurf.pl.Termin rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego wynosi maksymalnie 14 dni od daty jego otrzymania.
6. Prawo do Odstąpienia od Umowy
a) Zgodnie z przepisami, użytkownik ma prawo do odstąpienia ód umowy zawartej na odległość w
terminie 14 dni ód dnia otrzymania produktu lub usługi.
b) W przypadku odstąpienia ód umowy, użytkownik zobowiązany jest do zwrotu produktu/usługi na
własny koszt, chyba ze Sprzedawca zgodzi się inaczej.
c) Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostawy, w
terminie 14 dni ód dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
7. Postanowienia Końcowe
a) Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej DIMBO POLSKA
Sp. z o.o.
b) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
c) Wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa
polskiego.